Recenzie: Cele 10 secrete ale celor mai bogați oameni din lume – Alex Becker

Cartea “Cele 10 secretele ale celor mai bogați oameni dim lume” a lui Alex Becker este o carte foarte bună, perfectă pentru oricine care dorește să se autodepășească și să devină o persoană de success. Autorul, Alex Becker, este un antreprenor multimilionar care a început concomitent mai multe afaceri in domeniul software-ului online. El a devenit milionar dezvoltând softul Saas (un soft pentru SEO) dar și o platformă de email marketing. În prezent este trainer, ajutând antreprenorii să obțină succesul. În același timp, el a ajutat, chiar din confortul casei sale, sute de oameni să își creeze prima afacere profitabilă.

Un lucru important pe care l-am reținut din carte este îndemnul să lași scuzele, să nu mai dai vina pe alții pentru eșecurile tale și să treci la acțiune. Pașii pe care el îi oferă nu sunt complicați. O dată ce aprofundezi cartea vei descoperi ce înseamnă cu adevărat prosperitatea financiară.

Am fost învățat de mici că prosperitatea este ceva ce apare doar celor care care au avut cele mai bune oportunități în viață, celor care au bani să își deschidă o afacere și celor care au fost „înzestrăți” cu un talent unic. Dar Alex Becker ne spune că în realitate bogăția se manifestă în viața celor care au gândirea și atitudinea potrivite și celor care înțeleg secretele dezvăluite în carte.

Lumea te-a facut să crezi că libertatea financiară nu este ceva de care poți avea parte. Ți s-a indus ideea că nu poți depăși un anumit nivel de abundență. Ai fost învățat să vezi bogăția ca pe ceva care se întâmplă doar unor persoane deosebit de norocoase, celor care câștigă la loto sau care sunt binecuvantate cu un talent deosebit. În realitate, o avere inestimabila nu derivă dintr-un noroc sau un talent deosebit. Are legatura doar cu ideile tale referitoare la a avea bani, cu viziunile legate de viață și capacitatea ta de înțelegere.

Această carte te va ajuta să-ți perfecționezi abilitățile din următoarele zone: leadership, gândirea pozitivă, business, obiceiuri pozitive.

Din aceasta carte, vei învăța:

• să renunți pentru totdeauna la serviciul tău cu program de la 9 la 5 și să îți iei viața înapoi, fără să te expui unor riscuri financiare mari;